XOXO

Så jävla skönt att jogga! Ha ha gör det i smyg... Alla mina vänner + min boyfriend tror jag bara sitter inne, men så är det inte.



Som ni märkt på bilden och rubriken så nu blir det en dusch, en kopp med te och några avsnitt med Gossip Girl!
Älskar Gossip Girl! Inte gjort det förut, för har inte följt det så mycket när det gick på tv. Men en dag när jag hade tråkigt tankade jag ner säsong 1 och nu är jag faaaast, är nu på säsong 3. Sen får jag börja följa 4:an i höst.

Jag är avundsjuk på deras liv! Vill leva som dom, med så mycket pengar osv. Det låter blondt blablabla. Fast man får väl leva upp till sin hårfärg? Eller är den blond? Eller brun? Who knows...
 I alla fall blir jag inspirerad av dom, deras kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0