VÄRLDENS BÄSTA LÅTAR


ONEREPUBLIC GÖR VÄRLDENS BÄSTA LÅTAR!
Jag har lyssnat på precis alla, tröttnar efter nån månad sen lyssnar jag på dem igen efter ett tag!.Alla har så bra texter (lyssnar alltid på texten!) och bra beat och låtarna är oftast så djupa som får en att tänka. Man tänker på minnen runt den tiden då man lyssnade på den låten som mest. På spotify har kära OneRepublic en egen spellista hos mig som jag klickar mig in på mer än en gång om dagen, och där har jag min egen ordning på låtarna. Första låten som jag lyssnade på dom med var...APOLOGIZE, riktig favorit! Väntar på en konsert i Stockholm? Hallå när kommer ni?

Min topplista bland deras låtar:
Secrets
Good Life
Come home
Say (all i need)
All the right moves
Fear
Marchin on
Goodbye, aparhy
Tyrant
Dreaming out loud
All we are
Mercy
Stop and stare
.............OSV, alla är ju bra! ♥


KLICKA HÄR, THIS IS GREAT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! <3

2010-08-09 @ 23:09:21
URL: http://http://demsnyggaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0