Tragiskt och PATETISKT




Fattiga fjortisar


Gud vad jag stör mig på barn mellan 10 och typ 14!!! När man går i fyran, femman, sexan och SJUAN.... Visst man kan inte rå för det men i alla fall: Kroppen är opropotinelig, man försöker färga sitt hår hur som helst och man får feta utväxten. Man kan inte klä sig, man har ingen stil!! Man tycker att man är snygg men herregud vad ful du är! Dem kan inte fixa sitt hår heller, usch.  Man har ett par svarta tights och ett vitt linne nerdraget över ashlet som är lite småhåligt och en gina-tjocktröja, med det är det trasiga ballerinaskor, fejk-converse eller skopunkten-tygskor som gäller, sen en sidväska!! Åh jag spyr..... Eller så har man flera linnen och t-shirts över ashlet! Vi börjar med ett slitet vitt linne, sen ett svart OCH SIST MEN INTE MINST, ett blått såklart!! Eller varför inte lika gärna ett rött? Lika snyggt det! Och nu är dem collage-jackorna SÅ inne, man måste ju ha en sånn också!!! ....mmmMMMh

Haha, sen ska ju vissa ha lite uppmärksamhet och låtsat bli lesbiska eller varför inte gråta i skolan??? HA HA säger jag bara!
Sen ska man ju röka lite också, coolt coolt, verkligen! ....LÖSHÅRET!!! JÄVLAR....löshåret, glömde nästan!!!!! Sorry... och det är inte ens någon idé att dra upp sminket....

Aja, måste ju dra slutsatsen också att man måste gå igenom "fulåldern" och sen kan man inte råför vilken familj man föds i, för det är ju när man föds i fattiga familjer som man ser ut så här, stackars dem!!! Buhuuu.  White trash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0