Shopping-outfiten



Stilren och skön shopping-outfit! Till detta hade jag ett par bekväma ingågna beiga converse och en brun väska på sidan och en jävla massa påsar i handen. Jag har jätteont i armen idag!!!! Just av att ha burit dem. Det blev lite tyngre med den feta ringen på fingret också...

Ha ha ha ha, det här är patetiskt!!! När jag tänker efter vad jag har på mig är allt från H&M! Till och med nagellacket! Och så ligger det två H&Mpåsar bredvid mig.... ha ha ha
Men okej... allt förutom ringen som är från Gina Tricot. Shortsen kan man inte hitta i affären för dom har jag gjort en makeover på. Behövde förändring och det var dom enda jeansshortsen jag kunde ha och som jag ägde och jag gillade inte dom men nu gör jag!

(Det jag hade på mig idag är inte värt att visa, har i princip legat i en säng och myst hela dagen så då var det killens mjukisbyxor som gällde!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0