Personliga mål

Jag har haft otroligt dålig kondition. I juni och juli ville jag jogga flera gånger men kom aldrig ut! Kan tänka mig att jag fastnade framför datorn istället. Men i början av augusti blev jag arg på mig själv så jag sa till mig själv "Om du inte går ut och joggar idag så ska jag inte handla ett par högklackade skor!!!" Och jag gick ut och joggade, men stretching innan och lite uppvärmning, jag brukar värma upp med lite hopprep.

Jag har massa rundor jag kan springa men just nu kör jag en runda på ca en kilometer som är perfekt i början. Jag går lite i början sen joggar jag tills det tar stopp för mina lungor. Jag känner att jag orkar lite till men mina lungor klarar det inte...? Jag har inte astma. Whatever, men för varje gång jag är ute och joggar så har jag mål att t.ex "Jag ska orka springa till den stenen idag" "Idag lite längre fram...till den stolpen!" Och idag orkade jag ända fram till ett hus ganska nära mitt. Nu är mitt nästa mål att jogga ända hem. Som belöning brände jag mig på en brännäsla! Sant, fast det var ingen belöning. Jag drack vatten. Nu ska jag ta en dusch, sen får vi besök av franskar! Au Revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0