Mina nya älsklings jeans


Efter ha sålt mina favoritjeans, så kallade det omtalande "parisjeansen" som jag köpte i förförra gången jag var där var det dags att köpa ett par nya favoriter i Paris när jag var där i Juni! Alla mina favoritplagg köper jag utomlands..är det inte underbart. Jag reser ganska mycket och shoppar då väldigt mycket så det är mycket kläder jag har som inga andra har här i Sverige. Jag har varit i Paris tre gånger och där hittar jag mest! Fast New York ligger ganska ligger tätt intill första platsen.

Hittade dom här jeansen för 399 tror jag inne på Mango!!! Jättebra kvalite!

Här är mina gamla favorit-jeans:

Älskar den blåa färgen, så jävla svår att hitta!!! Buhu
Tyvärr för små...
Dom är från Zara och köpte dom för 500.


Kommentarer
Postat av: s

har du sålt dessa mörka jeans i den nedre bilden? ifall inte, är dom till salu?

2011-01-23 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0