LÖKIGT




Femton års-firande igår! Tjejmiddag då, mycket trevligt. Vaknade upp bredvid J och sedan i dagens hetta förflyttade vi oss hem till J från mig. Vi skulle dra till thevoice med ett gäng och jag tog med mig jeans..jeans...JEANS?!?!?! JA JEANS!!!! Det har varit så j*vla varmt hela dagen men som tur har jag en ängel till vän, så fick låna ett par kort shorts. Vi åkte in till stan, gick i lite affärer, åt och sedan ställde vi oss. Vi stog två meter från scenen, ja jättebra plats...MEN...det var så vidrigt äckligt svettigt varmt!!! Man kunde inte andas och det var så otroligt mycket människor iår. Dom sprutade vatten över publiken och man var tacksam av det lilla man fick på sig. Och shit vad törstig man blev!? Och svettig!!! Jag var svettig på benen så det typ rann? Hur jävla mysigt liksom? Men min tröja stank inte och var inte genom blöt som vissa andra....

Sen finns det ju personer som är väldigt jobbiga "ey, flytta vi ska fram!!!!" så knuffar dom och trycker på så man ungefär kvävs.

Vi köpte dricka och tog oss till vår hemstad. När vi var framme gick vi till närmaste brygga och slet av oss kläderna till BH och trosor och hoppade i!! Spontant och bra! Inga ombytes kläder eller handukar.  Det var så härligt och rent ut sagt LJUVLIGT i vattnet! Och det var så mörkt och läskigt men ändå så kul! Sen drog vi på oss kläderna och vandrade vidare. Vi var 4 tjejer och två killar. Tack för dagen guys! Love to them

The voice '10 som stående vid scenen får 1 av 10....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0