Good morning sunshines!

Idag blir det en hemmadag. Jag ska städa mer och putsa fönster. Nejnejnej, jag gör det inte gratis!!! Gör ju det för pengarna. Gillar att tjäna dom på egen hand och sen vill jag få ihop lite på det jag säljer. Imorgon blir det nämligen shoppa igen! My gosh vad det är underbart. Men vad är det man brinner för? Asså kläder egentligen? Vem fan bryr sig? Vad är det roliga med det?!?!?! Jag älskar kläder men ändå tänker jag så ibland. Fast tänk om jag började klä mig helt fult och konstigt... Jag skulle nog förlora en hel del kompisar. Haha på så sätt får man ju se vilka som är äkta och falska! Fast skulle aldrig kunna sluta shoppa. Det är ett beroende. Mångas hobby.



Hallå?! Varför se så tom ut? Jo jusste, allt ligger utanför. Det som används i alla fall just nu.
Ser ni hur tomt det är på min byxhylla (i vänstra hörnet högst upp)(lite ligger utanför här) men det mesta har jag rensat och det är det som ska säljas. Hatar att äga saker som inte används. Det ska liksom bara bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0