Dags för en ny...



Gillar denna mycket!!! Vill byta ut min nu. Inte använt den så mycket, bara blivit så. Ska snart lägga upp den på bloggshopen tillsammans med lite skor och så + det jag inte fått sålt än! Men börjar så här så länge.

 HÄR kan ni kika in det som jag har till salu. Nämligen rensat min garderob. Och allt det som finns uppe är i mycket gott skick och finns kvar! Om det inte texten är överstryken.

Skinnjackan ovanför är från MODEKUNGEN och kostar 849SEK, finns även en annan svart i nästan samma model som jag gillar också, det är bara lite mer nitar på den... men jag är inte direkt någon "nit-tjej" så blir nog denna, endast en 50-lapp extra än den andra.

Här är min skinnjacka som hänger hemma hos mig nu! (Inte använd många gånger)


Storlek: 36 (S)
Märke: Divided
Pris: 300:-

Två ytterfickor och en innerficka. Med luva och söta små puffärmar. Svart.
Om ni vill ha bilder när den sitter på så skickar jag det, lämna bara email när ni kommenterar så kontaktar jag er omedelbart!!!
Frakten kommer gå på ca 50-70 kronor.


Kommentarer
Postat av: Lena

Supersnygg jacka ju, men då för jag över pengar på onsdag?



Jo vi kan ta de på mailen, det är bara du skriver :)

2010-08-21 @ 22:31:54
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0