Böcker

Tänkte beställa hem lite böcker. Bokmal som man är...ibland! Det är bra när man vill bli trött, rekommenderas starkt att lägga sig och läsa om man inte är trött men vill sova.


Har bara läst den i mitten och den var GRYMT BRAAA!!! Kunde inte slita mig ifrån den...så läskig också! Asyl måste man ju bara läsa då också eftersom den är boken nummer 2 till serien. Sen blondinbellas boksläpp sägs vara en succé och jag tror inget annat så måste läsa den med! Har författarporträtt (föredrag om en författare) om några månader i skolan och jag tänkte antingen ta Liza Marklund eller Stephanie Meyer. Måste vara väl förberedd! Vill ha mer MVG you know...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har också så bra böcker och vill sälja dem.

Per Anders Fogelström:

Mina drömmers stad

I en förvandlad stad

Karin Alvtegen

Saknad

Gunnar Eriksson

Idehistoriens huvudlinjer

Gillis Herlitz

Kultur-grammatik

2010-10-22 @ 21:24:20
URL: http://myfikret.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Om du vill läsa spännande och läskiga böcker kan jag rekomendera några böcker av Magnus Nordin:

Huset vid vägens slut

Tystnadens hus

Djävulens märke

Skuggvarelser och förföljaren Blodets röst



Jag gillar dem böckerna iallafall, hoppas du också gör det.

2011-02-09 @ 16:53:41
Postat av: senita

Allt ska bort så skynda fynda, under hundringen.



http://entermyname.blogg.se/category/bloppis.html

2011-09-01 @ 14:37:04
URL: http://entermyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0