Sommarlovets slut

      


Vecka 34 - Sommarlovets slut
Den här veckan börjar de flest skolan, även jag och det är dags att göra en sammanfattning av sommarlovet och gå vidare. Sätta nya mål i livet.
Jag lider av att sommarlovet snart är slut men jag är ändå jävligt taggad inför skolan!! Jag ska ha toppbetyg!
Nu har jag bara VG rakt igenom och jag ska få upp dom till MVG. JAG SKA LYCKAS!

Jag är en tjej som har mycket tidsångest och det har jag haft och skrivit det med, men nu ser jag fram emot hösten. Allt höstmode, skinnjackan och mer rutin i vardagen!

Det här var min sista sovmorgon på lovet. Jag skulle gå upp tidigt men DET GICK INTE! Vi kör på imorgon istället. Jag ska göra det här sista dagarna bäst istället för att deppa! För nej, jag ska inte deppa. Jag ska se framåt!

Jag har grejer inplanerat med de personer jag älskar mest. Min pojkvän och mina två bästa vänner. Då kan det inte bli dåliga dagar!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag började idag :(

2010-08-23 @ 14:09:00
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0