Tomorrow

SER JAG FRAM EMOT... JAAAAAAAAA
Jag vet inte, jag försöker. Gått på samma skola länge och är trött på den, känner mig färdig. Men nu är det sista året!

Dagen har varit bra. Minigolf i solen. År sedan jag spelade det! Och det spelades med trevliga personer så mycket lyckat. Vid middagen hade jag ångest för det var SISTA SOMMARLOVSKVÄLLEN. SISTA?!?! Men allt har ju ett slut. ALLT. Även livet.

Nu ska jag lägga fram lite kläder inför morgondagen. Packa väskan och så. Ska springa in på posten efter skolan och posta lite grejer! Wooho kläder blir sålda!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja de kan du göra, de blir superbra :)

Hur mkt blir det jag ska föra över?

2010-08-24 @ 20:48:12
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0